«Розвиток творчих здібностей дитини
засобами декоративно-ужиткового мистецтва»
Серед важливих завдань, які постали
перед сучасною позашкільною освітою є оновлення форм і методів художньо-естетичного виховання дітей та молоді Сьогодні у
суспільстві спостерігається чітко виражене протиріччя між проблемами
естетичного та духовного формування особистості та реаліями повсякденного
життя. Сучасні підлітки мало відвідують культурно-мистецькі заходи, мають
прагматичні інтереси, далекі від естетичних ідеалів. На формування особистості
найчастіше впливають засоби масової інформації, які, на жаль , не стали носіями
духовності, в сфері дозвілля перевага
надається розважальним масовим формам,
естетичний розвиток дитини підмінюється споживацькими інтересами. Сьогодні
загальноосвітня школа існує у відриві від системи позашкільної освіти, в якій
накопичено достатній досвід
художньо-естетичного виховання. Освітній простір позашкільного закладу носить
неформальний характер, який дозволяє використовувати демократичні методи
впливу, розвивати діалогову співпрацю вихованців та педагогів, впроваджувати
сучасні методи і форм освітньої роботи.
Саме в гуртковій роботі є широкі
можливості для особистісно-орієнтованого підходу до вихованців, творча діяльність
кожної дитини оцінюється за принципом індивідуального підходу та відстеженням її
власного творчого зростання.
Актуальність досвіду полягає у
впровадженні діяльнісного підходу в процес розвитку креативних здібностей
вихованців через різноманітні методи навчання та виховання у вільному просторі
педагогічного спілкування.
Мета досвіду – формування
особистості, здатної до життєтворчості та самореалізації через практичну
діяльність в області декоративно-ужиткового мистецтва.
Новизна досвіду.
За інноваційним потенціалом досвід є комбінованим.
Комментариев нет:
Отправить комментарий