ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК ДОСВІДУ



«Розвиток творчих здібностей дитини засобами декоративно-ужиткового мистецтва»


           Серед важливих завдань, які постали перед сучасною позашкільною освітою є оновлення форм і методів художньо-естетичного   виховання дітей та молоді Сьогодні у суспільстві спостерігається чітко виражене протиріччя між проблемами естетичного та духовного формування особистості та реаліями повсякденного життя. Сучасні підлітки мало відвідують культурно-мистецькі заходи, мають прагматичні інтереси, далекі від естетичних ідеалів. На формування особистості найчастіше впливають засоби масової інформації, які, на жаль , не стали носіями духовності, в  сфері дозвілля перевага надається розважальним масовим  формам, естетичний розвиток дитини підмінюється споживацькими інтересами. Сьогодні загальноосвітня школа існує у відриві від системи позашкільної освіти, в якій накопичено  достатній досвід художньо-естетичного виховання. Освітній простір позашкільного закладу носить неформальний характер, який дозволяє використовувати демократичні методи впливу, розвивати діалогову співпрацю вихованців та педагогів, впроваджувати сучасні методи і форм  освітньої роботи.
           Саме в гуртковій роботі є широкі можливості для особистісно-орієнтованого підходу до вихованців, творча діяльність кожної дитини оцінюється за принципом індивідуального підходу та відстеженням її власного творчого  зростання.
           Актуальність досвіду полягає у впровадженні діяльнісного підходу в процес розвитку креативних здібностей вихованців через різноманітні методи навчання та виховання у вільному просторі педагогічного спілкування.
           Мета досвіду – формування особистості, здатної до життєтворчості та самореалізації через практичну діяльність в області декоративно-ужиткового мистецтва.
           Новизна досвіду. За інноваційним потенціалом досвід є комбінованим.

Комментариев нет:

Отправить комментарий